برترین مجله اینترنتی


آرشيو مطالب

5 مهر 1393

3 مهر 1393

2 شهريور 1393

3 تير 1393

2 تير 1393

7 خرداد 1393

5 خرداد 1393

4 خرداد 1393

1 خرداد 1393

7 ارديبهشت 1393

6 ارديبهشت 1393

4 ارديبهشت 1393

2 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

5 فروردين 1393

3 فروردين 1393

1 فروردين 1393

7 اسفند 1392

5 اسفند 1392

4 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

1 اسفند 1392

7 بهمن 1392

6 بهمن 1392

5 بهمن 1392

4 بهمن 1392

3 بهمن 1392

2 بهمن 1392

1 بهمن 1392

موضوعات

اخبار روز

سیاسی

اقتصادی

اجتماعی

ورزشی

عمومی

سلامت

تناسب اندام

تغذیه

پزشکی

سلامت عمومی

اجتماعی

خانواده

برترینها

فرهنگ و هنر

دانش و فناوری

سرگرمی

عجایب

دیدنی ها

طنز

داستانک

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

ریدکس پلاس اصل

خریدپستی سریال های روز دنیا

قلم خاص

تاس چت

فروشگاه اینترنتی طرح اصل

طلا دانلود

ساعت مردانه

سر دنده ال ای دی led

ردیاب مخفی خودرو





قالب بلاگفا


نويسندگان
tiktak0011

نويسندگان
تناسب اندام , تغذیه , بازيگر زن معروف كه دو شوهر دارد, بازيگر معروف 2 مرده, بازيگر معروف سينما كه همزمان 2 شوهر دارد! + عكس, بازيگر معروفي كه دو شوهر دارد, عكس جديد كيم كارداشيان, عكس جديد کیم کارداشیان, عكس جديد کیم کارد , خانم , (+عکس) , کفش , مردانه , توسط , یک , تصاویر لایه باز پوستر های رنگارنگ فانتزی , مطالب سایت مفید دختران پسران عالیه , امید ما فقط به و دختران , لیگ فوتبال فانتزی , آموزشگاه , طرز پخت نان فانتزی , چشم امید ما تنها به و دختران زیبا و , باز , طراح , چندش آورترین کفش مردانه توسط یک طراح خانم (+عکس) , چندش , آورترین , اعتراضی فیلم برانگیز درباره , فیلم جنجال درباره درباره , برانگیز فیلم جنجال بیانیه , اعتراضی فیلم جنجال بیانیه , درباره برانگیز فیلم اعتراضی , برانگیز جنجال اعتراضی درباره , درباره درباره جنجال اعتراض ,


درباره وبلاگ



بسم الله الرحمن الرحیم. به برترین مجله اینترنتی خوش آمدید!!! سیدعلی قاسمی هستم متولد فروردین 75,ساکن مازندران و هدفم از ایجاد این وبلاگ نوشتن جمع آوری و انتشار مقالاته!!! درضمن اگه سوالی داشتین توی نظرات بنویسین و یا بم ایمیل بزنین. وقتے میگے : دیگہ براـی همیشہ فراموشش ڪردم و هیچ احتیاجے بہش ندارم و تموم بد و بیراهاـی دنیا رو نصیبش میڪنے دقیقا همون زمانیہ ڪہ بیشتر از همیشہ دلت براش تنگ شده …
alextiger1995@yahoo.com

پیوند های روزانه

ارسال دستگاه از چین به ایران

حمل از دبی

قلاده اتوماتیک ضد پارس

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

جزییات درمانی 4 قربانی اسیدپاشی اصفهان

نهایت قدرت گریم چهره را دیده اید؟+عکس

دیدار کیتارو با جنتی+تصاویر

«بهنوش بختیاری» قبل از عمل بینی +عکس

مرد آفریقایی با 4 زن و 12 نامزد دستگیر شد!

دایناسور سواری! +عکس

بازار سیاه فروش "تخمک و جنین"!!

مردگان خود را نگین انگشتر کنید! +عکس

گستاخی جدید عربستان علیه ایران

قطار مرد ۵۰ ساله را له کرد

اجاره خانه، شبی 20 میلیون

ویژگی های منحصر به فرد ویندوز 10

رقصیدن مختلط داعشی‌ها

رونالدو و پسرش در استخر توپ

تصاویر حمله داعش به مهمانی دختران دبیرستانی+18

فروش 300 دختر با قیمت استثنایی 3 میلیون تومان

داستان - کیس مناسب ازدواج

چرا موها نازک و کم پشت می شوند؟

شتر سواری عمو پورنگ/ تصاویر

کثیف‌ترین و بدترین کار دنیا +عکس

تصاویر/ کارخانه نمکزدایی میدان لب سفید در مناطق نفتخیز جنوب

ماجراهای‌مجیدی‌درهندوستان

عکس‌های خیره‌کننده دختر روس با حیوانات

مینی خودروی پژو/عکس

زیبایی تکرار نشدنی در بوتان +عکس

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 77509
تعداد مطالب : 288
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


جزییات درمانی 4 قربانی اسیدپاشی اصفهان

اتحاد جنوب: «احمد محمدی» روز دوشنبه تعداد مراجعین ناشی از اسید پاشی که به تنها بیمارستان تخصصی سوانح سوختگی اصفهان در ماه مهر امسال مراجعه کرده اند در مجموع چهار نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد، دو نفر بصورت سرپایی درمان و مرخص و دو نفر دیگر بستری شدند.

وی دو نفر بستری شده را خانم «س. ج.» 25 ساله و مجرد و خانم «م. ا.» 28 ساله متاهل اعلام کرد.

وی درباره مصدومیت نفر نخست (س.ج.) گفت: این خانم شب چهارشنبه در محدوده میدان بزرگمهر و ورودی خیابان مشتاق اصفهان هنگامی که سوار بر خودروی خود در کنار خیابان مشغول صحبت با تلفن همراه بوده مورد سو قصد با حمله اسیدپاشی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: فرد مصدوم به دلیل شوک وارده و سوختگی چشم نتوانسته مهاجم یا مهاجمان را رویت کند.



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 30 / 7 / 1393




بازار سیاه فروش "تخمک و جنین"!!

بازار سیاه فروش "تخمک و جنین"!!گروه اجتماعی  «تیتریک»؛ با گذری به فضای مجازی و جستجویی کوتاه در اینترنت با کلید واژه «فروش عضو» یا «اهدای عضو»؛ «گیرنده» و «دهنده تخمک» و «جنین» جزو پرشمارترین صفحه‌هایی خواهند بود که باز خواهند شد و دلالان یا فروشندگان آن از زوجین نابارور مبالغی بین هشت تا 12 میلیون تومان را طلب می‌کنند که بی‌تردید بخشی از این رقم سهم فروشنده و بخشی هم سهم دلال خواهد بود.

متاسفانه رشد معضل ناباروری و به عبارتی افزایش تقاضا در زوجین نابارور طی سال‌های اخیر و نبود شفافیت قانونی در تعیین حدود مجاز این امر و همچنین خلاء وجود نهادی مشخص به عنوان متولی حمایت از حقوق زوج‌های نابارور مزیدی بر علت شده تا بازار خرید و فروش جنین و تخمک در کنار فعالیت‌های مجاز مراکز درمان ناباروری، رونق گیرد و نهایتا شرایط طوری شود که اینبار داغ "اهدا" یا بهتر است بگوییم "سوداگری" از محل فروش تخمک و جنین از پیشانی سلامت کشور بیرون زده و به معضلی برای متولیان بهداشت و درمان تبدیل شود.



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 30 / 7 / 1393




استفاده از ادرار انسان برای چاشنی غذا در رستوران + عکس

ادرار انسان

استفاده از ادرار انسان برای چاشنی غذا در رستوران ماموران بهداشت در رستورانی در عربستان، بطری های پرشده از ادرار انسان کشف کردند.ماموران بهداشت و نظارت بر بازار در شهرداری “خمیس مشیط” دراستان عسیر عربستان، دیروز در بازدید از یکی از رستوران های فست فود در منطقه “الرصراص” با بطری‌های پلاستیکی که با “ادرار انسان” پرشده بود، مواجه شدند.
روزنامه “الوطن” عربستان به نقل از منابع بهداشتی این استان نوشت: یکی از کارگران این رستوران، در توجیه این اقدام مدعی شده که به علت نبود سرویس های بهداشتی در نزدیک رستوران، آنان اقدام به این کار کرده اند تا در فرصت مناسب آنها را دور بیندازند.



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 25 / 4 / 1393




چگونه محصولات آرایشی اصل و استاندارد را بشناسیم؟

برترین ها:
موضوع استفاده از محصولات اصل یا تقلبی شاید در خیلی از کالاها مهم باشد ولی در مورد لوازم آرایشی بسیار بسیار مهم است، خوشبختانه امروزه فرهنگ استفاده از اجناس اصلی حتی با قیمت بالا بسیار رو به رشد است و شاید به زودی با وجود حجم زیاد کالاهای تقلبی و فراگیر شدن فروش آنها سوپر مارکتها و حتی در متروی شهری بتوان به آینده ای امیدوار باشیم که بازار از این دست کالاها پاک شود. که البته این مطلب تنها با رشد فرهنگی و نخریدن این قبیل اجناس و رکود بازار این سودجویان میسر خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز، اجتماعی، ،
:: برچسب‌ها: اصل محصولات و استاندارد , را اصل آرایشی چگونه , بشناسیم؟ و محصولات محصولات , استاندارد را و بشناسیم؟ , اصل بشناسیم؟ را آرایشی , را محصولات اصل را , چگونه محصولات و اصل,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در چهار شنبه 28 / 11 / 1392




صف بوتاکس برای تغییر چهره در سال نو!

همشهری آنلاین: ازدحام جمعیت در راه‌پله‌ منتهی به داروخانه، همه نسخه‌به‌دست‌ها را متعجب می‌کرد.

تا‌کنون جلوی هیچ دارو‌خانه‌ای چنین صف طولانی ندیده بود ولی در صف ایستاد تا اینکه به در اصلی داروخانه رسید و دید صف راهش را به داخل داروخانه ادامه نداد و راهی طبقه‌ بالا شد. پس از پرس و جو مشخص شد، آن صف و ازدحام متعلق به صف تزریق بوتاکس و ژل است.

ه مسائل فرهنگی و اجتماعی به صورت موردی حمایت به عمل آورده است که سازمانظریف و اشتون توافق کرده‌اند که هر ماه برای ادامه مذاکرات یک نشست در سطح عالی داشته باشند که براین اساس ظریف و اشتون در اواخر اسفند یا پس از تعطیلات نوروز، دیدار دیگری با هم خواهند داشت.وزیر امور خارجه کشورمان شب گذشته این مذاکرات

این ماجرا نه داستان تخیلی است و نه بازارگرمی؛ نزدیک عید که می‌شود زنان و مردان برای داشتن چهره‌ای متفاوت در عید سراغ انواع و اقسام راه‌های زیبایی می‌روند. راه‌هایی که همه آنها به داشتن چهره‌ زیبا و تنی سالم ختم نمی‌شود. بوتاکس چینی بسیاری از این شیفتگان زیبایی و تفاوت را راهی بیمارستان می‌کند و پشیمان می‌شوند.چندی پیش سیدابوالحسن امامی رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، نسبت به عوارض تزریق بوتاکس‌های غیراستاندارد هشدار داد.



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی، ،
:: برچسب‌ها: سال نو! چهره صف , بوتاکس صف چهره صف , بوتاکس تغییر صف سال , نو! صف چهره برای , نو! بوتاکس در صف , صف سال در بوتاکس , برای نو! در بوتاکس,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در چهار شنبه 28 / 11 / 1392




تفریح خطرناک این خانم با مردان!+عکس

احکام نهایی جوآنا دنهی، گری استرچ (وسط) و لسلی لِیتن به زودی اعلام می شود

به گزارش دیلی خبر دادگاهی در بریتانیا، دو مرد هم دست جوآنا دنهی، زن قاتل زنجیره ای، را به جرم مشارکت در اقدام به قتل و دفن غیرقانونی اجساد مقصر شناخت. حکم دادگاه



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز، اجتماعی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در یک شنبه 25 / 11 / 1392




نتيجه وحشتناک باز ماندن شير آب! +عکس
در شرق چين اتفاق نادري افتاده است. مرد چيني 58 ساله كه فراموش كرده بود شيرآب منزلش را قبل از خروج از منزل به قصد سفر ببندد. هنگام بازگشت با اين صحنه مواجه شده.
 تاپ ناپ: در شرق چين اتفاق نادري افتاده است. مرد چيني 58 ساله كه فراموش كرده بود شيرآب منزلش را قبل از خروج از منزل به قصد سفر ببندد. هنگام بازگشت با اين صحنه مواجه شده.


با باز ماندن شير آب ،  منزل شخص پر از آب شده و از پنجره به بيرون ميريزد. با توجه به فصل زمستان و سرماي هوا اين آب هاي ريخته شده به شكل يك آبشار يخ زده تبديل شده اند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز، اجتماعی، ،
:: برچسب‌ها: شير آب,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 24 / 11 / 1392




نظر جنتی درباره عضویت در فیس‌ بوک
خبرگزاری ایسنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره‌ی موضع صریح دولت درباره‌ی فیس‌بوک بیان کرد: البته این موضوع را باید از قوه قضاییه پرسید، اما تا آنجا که من می‌دانم خود عضویت در فیس بوک جرم نیست اما چون برای استفاده از فیس‌بوک باید از فیلترشکن استفاده کرد در واقع شکستن فیلتر جرم است وگرنه اصل حضور در فیس‌بوک جرم تلقی نشده است.

 علی جنتی در حاشیه جلسه هیأت دولت درباره‌ی گشایش در فضای مطبوعات گفت: تقریبا بدون وقفه هفته‌ای یک بار جلسات هیات نظارت بر مطبوعات را تشکیل می‌دهیم و در هر جلسه برای تعداد قابل توجهی از مطبوعات مجوز جدید صادر شده است. تعدادی را هم که از گذشته مانده بودند تعیین تکلیف کرده‌ایم. ود.


:: موضوعات مرتبط: اخبار روز، اجتماعی، ،
:: برچسب‌ها: یالثارات , وزارت ارشاد,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 23 / 11 / 1392




سنگسار یک دختر به دلیل عضویت در فیسبوک

خبرگزاری فارس: عناصر گروه تروریستی داعش در سوریه، دختر جوانی به نام «فطوم الجاسم» را به علت عضویت در شبکه اجتماعی فیس بوک، تا حد مرگ سنگسار کردند.

منابع خبری معارضین سوری، گزارش دادند، عناصر گروه «داعش» این دختر جوان را ابتدا به دادگاه شرعی در منطقه «الرقه» بردند و قاضی شرع نیز، عضویت در فیس بوک را هم طراز با عمل زنا دانست و حکم به سنگسار وی داد.

گروه داعش مدتی است که بر منطقه «الرقه» در شمال سوریه سیطره پیدا کرده و احکام تند و خشونت آمیز خود را اعمال می‌کند.



:: موضوعات مرتبط: اخبار روز، اجتماعی، ،
:: برچسب‌ها: سنگسار , فیس بوک,

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 23 / 11 / 1392




صفحه قبل 1 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by sooshians This Template By Theme-Designer.Com