برترین مجله اینترنتی


آرشيو مطالب

5 مهر 1393

3 مهر 1393

2 شهريور 1393

3 تير 1393

2 تير 1393

7 خرداد 1393

5 خرداد 1393

4 خرداد 1393

1 خرداد 1393

7 ارديبهشت 1393

6 ارديبهشت 1393

4 ارديبهشت 1393

2 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

5 فروردين 1393

3 فروردين 1393

1 فروردين 1393

7 اسفند 1392

5 اسفند 1392

4 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

1 اسفند 1392

7 بهمن 1392

6 بهمن 1392

5 بهمن 1392

4 بهمن 1392

3 بهمن 1392

2 بهمن 1392

1 بهمن 1392

موضوعات

اخبار روز

سیاسی

اقتصادی

اجتماعی

ورزشی

عمومی

سلامت

تناسب اندام

تغذیه

پزشکی

سلامت عمومی

اجتماعی

خانواده

برترینها

فرهنگ و هنر

دانش و فناوری

سرگرمی

عجایب

دیدنی ها

طنز

داستانک

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

ریدکس پلاس اصل

خریدپستی سریال های روز دنیا

قلم خاص

تاس چت

فروشگاه اینترنتی طرح اصل

طلا دانلود

ساعت مردانه

سر دنده ال ای دی led

ردیاب مخفی خودرو





قالب بلاگفا


نويسندگان
tiktak0011

نويسندگان
تناسب اندام , تغذیه , بازيگر زن معروف كه دو شوهر دارد, بازيگر معروف 2 مرده, بازيگر معروف سينما كه همزمان 2 شوهر دارد! + عكس, بازيگر معروفي كه دو شوهر دارد, عكس جديد كيم كارداشيان, عكس جديد کیم کارداشیان, عكس جديد کیم کارد , خانم , (+عکس) , کفش , مردانه , توسط , یک , تصاویر لایه باز پوستر های رنگارنگ فانتزی , مطالب سایت مفید دختران پسران عالیه , امید ما فقط به و دختران , لیگ فوتبال فانتزی , آموزشگاه , طرز پخت نان فانتزی , چشم امید ما تنها به و دختران زیبا و , باز , طراح , چندش آورترین کفش مردانه توسط یک طراح خانم (+عکس) , چندش , آورترین , اعتراضی فیلم برانگیز درباره , فیلم جنجال درباره درباره , برانگیز فیلم جنجال بیانیه , اعتراضی فیلم جنجال بیانیه , درباره برانگیز فیلم اعتراضی , برانگیز جنجال اعتراضی درباره , درباره درباره جنجال اعتراض ,


درباره وبلاگ



بسم الله الرحمن الرحیم. به برترین مجله اینترنتی خوش آمدید!!! سیدعلی قاسمی هستم متولد فروردین 75,ساکن مازندران و هدفم از ایجاد این وبلاگ نوشتن جمع آوری و انتشار مقالاته!!! درضمن اگه سوالی داشتین توی نظرات بنویسین و یا بم ایمیل بزنین. وقتے میگے : دیگہ براـی همیشہ فراموشش ڪردم و هیچ احتیاجے بہش ندارم و تموم بد و بیراهاـی دنیا رو نصیبش میڪنے دقیقا همون زمانیہ ڪہ بیشتر از همیشہ دلت براش تنگ شده …
alextiger1995@yahoo.com

پیوند های روزانه

ارسال دستگاه از چین به ایران

حمل از دبی

قلاده اتوماتیک ضد پارس

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

جزییات درمانی 4 قربانی اسیدپاشی اصفهان

نهایت قدرت گریم چهره را دیده اید؟+عکس

دیدار کیتارو با جنتی+تصاویر

«بهنوش بختیاری» قبل از عمل بینی +عکس

مرد آفریقایی با 4 زن و 12 نامزد دستگیر شد!

دایناسور سواری! +عکس

بازار سیاه فروش "تخمک و جنین"!!

مردگان خود را نگین انگشتر کنید! +عکس

گستاخی جدید عربستان علیه ایران

قطار مرد ۵۰ ساله را له کرد

اجاره خانه، شبی 20 میلیون

ویژگی های منحصر به فرد ویندوز 10

رقصیدن مختلط داعشی‌ها

رونالدو و پسرش در استخر توپ

تصاویر حمله داعش به مهمانی دختران دبیرستانی+18

فروش 300 دختر با قیمت استثنایی 3 میلیون تومان

داستان - کیس مناسب ازدواج

چرا موها نازک و کم پشت می شوند؟

شتر سواری عمو پورنگ/ تصاویر

کثیف‌ترین و بدترین کار دنیا +عکس

تصاویر/ کارخانه نمکزدایی میدان لب سفید در مناطق نفتخیز جنوب

ماجراهای‌مجیدی‌درهندوستان

عکس‌های خیره‌کننده دختر روس با حیوانات

مینی خودروی پژو/عکس

زیبایی تکرار نشدنی در بوتان +عکس

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 107
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 77520
تعداد مطالب : 288
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


پیشرفته‌ترین وسیله پیشگیری از بارداری
متخصصان موسسه فن‌آوری MIT‌ ریزتراشه‌ای را طراحی کردند که می‌توان با استفاده از آن باروری در زنان را از راه دور کنترل کرد.
پیشرفته‌ترین وسیله پیشگیری از بارداری

متخصصان با ساخت یک ریزتراشه و کاشت آن زیر پوست می‌توانند امکان بارداری شدن را در زنان با فشار تنها یک دکمه تحت کنترل درآورند و احتمال بارداری را متوقف و یا فعال کنند. این تراشه که به یک کنترل از راه دور مجهز است توسط متخصصان موسسه فن‌آوری ماساچوست (MIT) طراحی شده و می‌تواند به صورت کنترل از راه دور توانایی باروری زنان را کنترل و آن را فعال و غیرفعال کند. این تراشه حدود 16 سال یعنی برابر با نیمی از عمر باروری زنان کارآیی دارد.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 25 / 4 / 1393




انزال مردانه و راه مبارزه با آن

102

پرسش : بهترین راه برای یادگیری به تاخیر انداختن انزال مردانه در هنگام آمیزش چیست؟من تقریبا ۳۰ثانیه بعد از دخول به اوج لذت می‌رسم . می خواهم که از این وضعیت بیشتر لذت ببرم و به همسرم نیز برای رسیدن به اوج لذت کمک کنم.

پاسخ: به نظر می‌رسد که شما دو مشکل را توضیح دادید : یک مشکل، بیشتر دوام آوردن قبل از انزال است، و دیگری کمک به شریک جنسیتان برای به اوج رسیدن. اولاً، به اوج رسیدن یک پاسخ اکتسابی است. افراد یاد می گیرند که چه نوعی از محرک ها و تماس ها، بطور موثر آنها را به اوج لذت جنسی می‌رساند.  فکر کنید که چه چیزی باعث  پاسخ دهی سریع شما شده و شما را تحریک کرده، پس انواع دیگر تماس و تحریک را در نظر بگیرید ( آهسته تر ، نرم تر، سریعتر ، وغیره)؛ این تنوع می‌تواند لذت جدید را ایجاد کند و شاید به تاخیر افتادن اوج لذت جنسی خودکار، کمک کند.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،
:: برچسب‌ها: انزال مردانه ، تاخیر انزال مردانه ، درمان انزال مردانه ، دلیل انزال مردانه ، علل انزال مردانه ، چگونگی انزال مردانه ، چیست؟]انزال مردانه چیست,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 25 / 4 / 1393




پوست زانوها و آرنج های تیره درمان می شود؟
سر زانوها و روی آرنج هایش اینقدر سیاه و چروکیده است که وقتی این نواحی را ببینید، احساس می کنید سال هاست آب نخورده و اصلا رنگ صابون را ندیده است.

سر زانوها و روی آرنج هایش اینقدر سیاه و چروکیده است که وقتی این نواحی را ببینید، احساس می کنید سال هاست آب نخورده و اصلا رنگ صابون را ندیده است.

خودش هم دل خوشی از این وضع ندارد، اما هیچ کاری از دستش ساخته نیست. یک بار از دوستانش شنیده بود اگر روی زانوها و آرنج هایش را سنگ پا بکشد، سفیدتر می شود. همین کار را هم انجام داد، اما فقط وضع بدتر شد!

وقتی حرف تیرگی سر زانوها و آرنج ها می شود، خیلی ها فکر می کنند این مشکل مخصوص خانم هاست و آقایان هیچ وقت دچار چنین دردسری نمی شوند. در حالی که متخصصان پوست و مو می گویند تیرگی پوست روی این مفاصل، زن و مرد نمی شناسد و به سن و سال هم ربطی ندارد، اما خانم ها نسبت به این موضوع حساس تر هستند و در نتیجه بیشتر هم به دنبال روش های درمانی می روند. برای همین هم به اشتباه تصور می شود فقط خانم ها درگیر این موضوع خواهند شد.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 1 / 3 / 1393




تولد دوقلوهایی عجیب + عکس

تولد دوقلوهایی عجیب + عکسمادر این دوقلو پس از وضع حمل گفت: تصاویر سونوگرافی در هفته نوزدهم بارداری حاکی از آن بود که فرزندانم به نارسایی نادری مبتلا هستند اما به سقط کردن آن دو راضی نشدم. همچنین فرزندانم شش هفته زودتر به دنیا آمدند.

 

جمجمه این دوقلو که دختر هستند شکل طبیعی ندارد و به رغم داشتن مغز و صورت مجزا دیگر اندام‌ها و ارگان‌های بدنشان مشترک است.

 

  به نقل از خبرگزاری فرانسه، وضعیت مساعد جسمانی این دوقلو پزشکان را متعجب ساخته چرا که آن دو خود و بدون کمک دستگاه نفس می‌کشند.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




راه های افزایش اندازه آلت تناسلی

راه های افزایش اندازه آلت تناسلی

نارضایتی از اندازه آلت تناسلی یک مشکل شایع در بین آقایان است به گونه ای که 30 در صد از مردان اندازه آلت خود را کوچک تصور می کنند . این نارضایی در 40% موارد مربوط به طول ، در 15 % موارد مربوط به قطر (ضخامت ) ودر 45% موارد مربوط به هر دو مورد می شود .

در اکثر آقایان طول آلت در حالت خوابیده بین 8 تا 10.5  سانتی متر ودر حالت نعوظ بین 12 تا 15.5 سانتی متر است اما اگر انداره آلت در حالت نعوذ کمتر از 7 سانتی متر یا در حالت خوابیده کمتر از 4 سانتی متر باشد کاملا غیر طبیعی محسوب شده وسبب اشکال در هنگام نزدیکی می شود . به این اختلال میکروپنیس می گویند .

بسیاری از آقایان بر این باور هستند که هر چه آلت تناسلی بزرگتر باشد ، همسرشان در هنگام نزدیکی لذت بیشتری می برد . در حالیکه این یک باور غلط است. آنچه در این زمینه نقش اصلی را دارد ، رفتار وشخصیت مرد واحساس متقابلی است که بین زن ومرد وجود دارد .

هر ساله تعداد زیادی از آقایانی که گمان می کنند اندازه آلتشان کوچک است جهت انجام اعمال جراحی بزرگ کردن آلت به پزشک مراجعه می کنند . این اعمال شامل افزایش قطر آلت با تزریق ژل یا افزایش ظاهری طول با تخلیه چربی اطراف آلت هستند.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در شنبه 9 / 2 / 1393




نوزاد چینی از شر دست وپاهای اضافی خلاص شد+ عکس
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گلوبال تايمز، این نوزاد 13 روز با دست و پاهای بدون سر جفت دوقلوی خود و در واقع با چهار دست و پا متولد شد و اکنون پزشکان بیمارستان گوانگ دانگ از سلامت وی پس از عمل جراحی خبر می‌دهند.
 
او پیش از عمل 3 کیلوگرم وزن داشت و پس از عمل، وزن وی به 2.4 کیلوگرم تقلیل یافت.
 


:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در شنبه 9 / 2 / 1393




"لکه زرد" شایع‌ترین علت کوری در جهان!
2112422_484.jpg
دکتر سیامک ملکی چشم پزشک در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: از بین رفتن لکه زرد( دژنراسیون ماکولا) شایعترین علت کوری در جهان است در این بیماری ماکولا‌ یا لکه زرد تخریب می‌شود لکه زرد قسمتی است که بر روی پرده بینایی قراردارد و به نورحساس است.
 
علت دقیق این بیماری ناشناخته است اما ممکن است نازک شدن و پیر شدن ماکو‌لا ‌( لکه زرد) در ایجاد آن موثر باشد این بیماری در افراد بالای 65 سال و زنان شایعتر است.
 
ملکی تصریح کرد: اگر خطوط مستقیم را موج دار می‌بینید یا دیدتان تار است و یا لکه‌های تیره در مرکز دید خود می‌بینید احتمال دارد دچار علایم اولیه این بیماری شده باشید.


:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در چهار شنبه 4 / 1 / 1393




مردی با بیضه 60 کیلویی وحشتناک عاقبت جان باخت!+عکس

به گزارش دیلی خبر مردی که صاحب پایین تنه وحشتناک بود روز جمعه در لاس وگاس درگذشت.

واسلی وارن 49 ساله عاقبت بیضه 60 کیلویی او جانش را گرفت.ژوئن سال گذشته بود که وی مورد عمل جراحی موفقیت امیزی قرار گرفت.در انزمان شبکه تلویزیونی تی ال سی



:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در چهار شنبه 4 / 1 / 1393




تولید داروی مسکن بسیار قوی با سم حلزون
asdfg.jpg
سلامت > تحقیقات- همشهری آنلاین:
محققان با استفاده از سم حلزون یک داروی مسکن درست کردند که حدود ۱۰۰ برابر قوی‌تر از مرفین است.

ه گزارش ایرنا، محققان دانشگاه کوئینزلند در استرالیا اعلام کردند این دارو در تسکین درد موثر است که به این ترتیب امیدها را در مسیر پیدا کردن یک داروی مسکن جدید و غیراعتیاد آور افزایش داده است.

به گفته محققان، این دارو که هنوز روی انسان‌ها آزمایش نشده است حدود 100 برابر قوی‌تر از مرفین یا گاباپنتین (بهترین داروهای مسکن برای کاهش دردهای عصبی مزمن) است.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 28 / 12 / 1392




مردی که در خواب سوت می‌زد

مردی که در خواب سوت می‌زد

sot-85.jpg
حادثه > خارجی- چنگدو:
پزشکان پس از یک عمل جراحی توانستند پرده از راز سوت زدن یک مرد چینی در خواب بردارند.

آنها با آزمایش‌های گوناگون در‌یافتند که این جوان 23ساله که لیو‌ یوگانگ نام دارد در نایژه‌ سمت راست ریه‌اش یک سوت را حمل می‌کند و علت صدای سوت مانند خروپف او وجود همین سوت است.

خود لیو در این‌باره می‌گوید:

گویا این سوت‌ سال‌ها در ریه من بوده و بخش‌های از آن نیز شکسته شده بود.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در چهار شنبه 19 / 12 / 1392




این گوشی و تبلت ها بیماری زا هستند

این گوشی و تبلت ها بیماری زا هستند

این گوشی و تبلت ها بیماری زا هستند

گوشی های هوشمند و تبلت ها، گهواره ای برای رشد و تکثیر انواع باکتری های خطرناک هستند.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،
:: برچسب‌ها: استافیلوکوکوس اورئوس, باکتری, بیماری زا, تبلت, کلستریدیوم سخت, گوشی,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در شنبه 29 / 11 / 1392




این زن از پوست صورتش درآمد کسب می کند + عکس

این زن از پوست صورتش درآمد کسب می کند + عکس

“آریانا پیج راسل”  زنی ساکن شهر نیویورک آمریکا است که از نوعی بیماری ویژه و خاص رنج می برد ، طوریکه اثر هر چیزی که پوست صورتش را بر روی آن می گذارد ، بر روی پوستش به صورتی علنی تا مدتی محدود باقی می ماند.

این زن از پوست صورتش درآمد کسب می کند + عکس

نکته جالب اینجاست که این زن آمریکایی از این بابت چندان هم ناراضی به نظر نمیرسد چون به گفته خودش ، او با پوست صورتش توانسته است کسب درامدی عالی داشته باشد و پول بسیار زیادی به جیب بزند ! آریانا به واسطه همین بیماری نادر پوستی برای بسیاری از شرکت ها اقدامات تبلیغاتی انجام داده است.



:: موضوعات مرتبط: سلامت، پزشکی، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 27 / 11 / 1392




دختری که شکلات بخورد می میرد!! + عکس

پزشکان همیشه مردم را از خوردن کیک و شکلات زیاد منع می کنند زیرا این مواد غذایی ارزش خوراکی زیادی ندارند و گاهی بسیار چاق کننده اند اما خوردن آن ها می توانند یکی از گزینه های اوقات فراغت باشد.

با آنکه زیاده روی در خوردن موادی مانند فست فود، کیک و شیرینی می تواند زیان بار باشد اما



:: موضوعات مرتبط: سلامت، پزشکی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در دو شنبه 26 / 11 / 1398




خارج کردن 2 کیلو مو از شکم یک دختر!! + عکس

یک دختر هندی 19 ساله چند روز پیش به علت آنکه توانایی خورد و یا اشامیدن چیزی را نداشت به پزشک مراجعه کرد و در آنجا متوجه اتفاق بسیار عجیبی شد.

این دختر که عادت به جویدن موهایش داشته است دچار عارضه ای خاص در داخل شکمش شده و سریعا برای عمل جراحی به اتاق عمل منتقل شد.

 



:: موضوعات مرتبط: سلامت، پزشکی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در یک شنبه 25 / 11 / 1392




14نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)
14 نوع بینی در جهان داریم ! بینی شما کدام است..(تصاویر)
 
در تحقیقی جدید شكل و شمایل بینی ها در جهان شناسایی شده و در این بین به 14 نوع مختلف تقسیم شده است.

 

دیلی میل نوشت: شاید باورتان نشود كه بینی وین رونی فوتبالیست معروف انگلیسی از جذابترین نوع بینی ها (snub ضخیم و كوتاه) در این كشور محسوب می شود. در اولین نظرسنجی جهانی درباره انواع بینی ها 14 نوع مختلف شناسایی شده و برای فهمیدن ویژگی های آن با بینی افراد معروف مقایسه و شبیه سازی شده است.

 

بینی با لبه های راست یا بینی نقاشی شده، بینی متعلق به پرنسس كمبریج یعنی ملكه بعدی انگلیس - كیت- است كه مورد علاقه هنرمندان و زیبا دوستان بوده و در نوع خود جذاب و بی نظیر محسوب می شود. پروفسور آبراهام تامیر با مطالعه و تصویر برداری از 1300 نفر با بینی های مختلف توانسته اولین تحقیق رسمی و اكادمیك را در مورد انواع بینی ها در جهان انجام دهد.

 



:: موضوعات مرتبط: سلامت، پزشکی، عجایب ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در یک شنبه 25 / 11 / 1392




3 قلوهایی که طی 5 سال به دنیا آمدند!

یک خانواده انگلیسی صاحب سه فرزند سه قلو شده اند که طی پنج سال به دنیا آمده اند.

 

خبرگزاری مهر: یک خانواده انگلیسی صاحب سه فرزند سه قلو شده اند که طی پنج سال به دنیا آمده اند.

دختر این خانواده پنج سال دیرتر از برادرانش به دنیا آمده است. "نیکلا" و "کوین برایتی" مادر و پدر این خانواده به مدت 15 سال تحت درمان ناباروری قرار داشتند.

آنها برای فرزند دار شدن به شیوه لقاح خارج رحمی متوسل شده و 20 هزار پوند برای جنین سه قلوی خود هزینه کردند. آنها می گویند: کسی باور نمی کند که فرزندان ما که طی پنج سال به دنیا آمده اند، سه قلو هستند.



:: موضوعات مرتبط: سلامت، پزشکی، ،
:: برچسب‌ها: سه قلو , انگلیسی,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 24 / 11 / 1392




پیرزن برزیلی، 44 سال باردار بود
تسنیم: در اتفاقی نادر پزشکان برزیلی از بارداری پیرزنی ۸۴ ساله خبر دادند که ۴۴ سال به طول انجامید.

به گزارش پایگاه خبری اسپانیایی زبان «آمریکا اینفوبائه»؛ پزشکان برزیلی روز شنبه اعلام کردند که پیرزنی 88 ساله را که 44 سال است جنین مرده‌ای را در رحم خود حمل می کند، مورد آزمایش قرار داده اند.

مطابق با گزارشات این پیرزن به منظور انجام معاینات دوره‌ای روز جمعه به بیمارستان مراجعه کرده که پزشکان تشخیص داده اند جنینی مرده در رحم او وجود دارد.




:: موضوعات مرتبط: سلامت، پزشکی، ،
:: برچسب‌ها: برزیلی , پیرزن , باردار,
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در جمعه 23 / 11 / 1392




صفحه قبل 1 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by sooshians This Template By Theme-Designer.Com