برترین مجله اینترنتی


آرشيو مطالب

5 مهر 1393

3 مهر 1393

2 شهريور 1393

3 تير 1393

2 تير 1393

7 خرداد 1393

5 خرداد 1393

4 خرداد 1393

1 خرداد 1393

7 ارديبهشت 1393

6 ارديبهشت 1393

4 ارديبهشت 1393

2 ارديبهشت 1393

1 ارديبهشت 1393

5 فروردين 1393

3 فروردين 1393

1 فروردين 1393

7 اسفند 1392

5 اسفند 1392

4 اسفند 1392

3 اسفند 1392

2 اسفند 1392

1 اسفند 1392

7 بهمن 1392

6 بهمن 1392

5 بهمن 1392

4 بهمن 1392

3 بهمن 1392

2 بهمن 1392

1 بهمن 1392

موضوعات

اخبار روز

سیاسی

اقتصادی

اجتماعی

ورزشی

عمومی

سلامت

تناسب اندام

تغذیه

پزشکی

سلامت عمومی

اجتماعی

خانواده

برترینها

فرهنگ و هنر

دانش و فناوری

سرگرمی

عجایب

دیدنی ها

طنز

داستانک

عناوین مطالب وبلاگ

لینک دوستان

قالب وبلاگ

ریدکس پلاس اصل

خریدپستی سریال های روز دنیا

قلم خاص

تاس چت

فروشگاه اینترنتی طرح اصل

طلا دانلود

ساعت مردانه

سر دنده ال ای دی led

ردیاب مخفی خودرو





قالب بلاگفا


نويسندگان
tiktak0011

نويسندگان
تناسب اندام , تغذیه , بازيگر زن معروف كه دو شوهر دارد, بازيگر معروف 2 مرده, بازيگر معروف سينما كه همزمان 2 شوهر دارد! + عكس, بازيگر معروفي كه دو شوهر دارد, عكس جديد كيم كارداشيان, عكس جديد کیم کارداشیان, عكس جديد کیم کارد , خانم , (+عکس) , کفش , مردانه , توسط , یک , تصاویر لایه باز پوستر های رنگارنگ فانتزی , مطالب سایت مفید دختران پسران عالیه , امید ما فقط به و دختران , لیگ فوتبال فانتزی , آموزشگاه , طرز پخت نان فانتزی , چشم امید ما تنها به و دختران زیبا و , باز , طراح , چندش آورترین کفش مردانه توسط یک طراح خانم (+عکس) , چندش , آورترین , اعتراضی فیلم برانگیز درباره , فیلم جنجال درباره درباره , برانگیز فیلم جنجال بیانیه , اعتراضی فیلم جنجال بیانیه , درباره برانگیز فیلم اعتراضی , برانگیز جنجال اعتراضی درباره , درباره درباره جنجال اعتراض ,


درباره وبلاگ



بسم الله الرحمن الرحیم. به برترین مجله اینترنتی خوش آمدید!!! سیدعلی قاسمی هستم متولد فروردین 75,ساکن مازندران و هدفم از ایجاد این وبلاگ نوشتن جمع آوری و انتشار مقالاته!!! درضمن اگه سوالی داشتین توی نظرات بنویسین و یا بم ایمیل بزنین. وقتے میگے : دیگہ براـی همیشہ فراموشش ڪردم و هیچ احتیاجے بہش ندارم و تموم بد و بیراهاـی دنیا رو نصیبش میڪنے دقیقا همون زمانیہ ڪہ بیشتر از همیشہ دلت براش تنگ شده …
alextiger1995@yahoo.com

پیوند های روزانه

ارسال دستگاه از چین به ایران

حمل از دبی

قلاده اتوماتیک ضد پارس

الوقلیون

تمام پیوند های روزانه

مطالب پیشین

جزییات درمانی 4 قربانی اسیدپاشی اصفهان

نهایت قدرت گریم چهره را دیده اید؟+عکس

دیدار کیتارو با جنتی+تصاویر

«بهنوش بختیاری» قبل از عمل بینی +عکس

مرد آفریقایی با 4 زن و 12 نامزد دستگیر شد!

دایناسور سواری! +عکس

بازار سیاه فروش "تخمک و جنین"!!

مردگان خود را نگین انگشتر کنید! +عکس

گستاخی جدید عربستان علیه ایران

قطار مرد ۵۰ ساله را له کرد

اجاره خانه، شبی 20 میلیون

ویژگی های منحصر به فرد ویندوز 10

رقصیدن مختلط داعشی‌ها

رونالدو و پسرش در استخر توپ

تصاویر حمله داعش به مهمانی دختران دبیرستانی+18

فروش 300 دختر با قیمت استثنایی 3 میلیون تومان

داستان - کیس مناسب ازدواج

چرا موها نازک و کم پشت می شوند؟

شتر سواری عمو پورنگ/ تصاویر

کثیف‌ترین و بدترین کار دنیا +عکس

تصاویر/ کارخانه نمکزدایی میدان لب سفید در مناطق نفتخیز جنوب

ماجراهای‌مجیدی‌درهندوستان

عکس‌های خیره‌کننده دختر روس با حیوانات

مینی خودروی پژو/عکس

زیبایی تکرار نشدنی در بوتان +عکس

تبلیغات


تبلیغات



آمار بازديد

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 205
بازدید هفته : 214
بازدید ماه : 418
بازدید کل : 77842
تعداد مطالب : 288
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


مسی از هواداران بارسلونا عذرخواهی کرد

شايعه ماندن يا نماندن ليونل مسي در بارسلونا اين روزها به تيتر اول رسانه هاي داخلي اسپانيا و حتي خارجي تبديل شده است، هر چند سايت باشگاه بارسلونا به صورت رسمي اعلام کرد که براي ادامه همکاري با مهاجم آرژانتيني توافقات نهايي انجام گرفته است.

به نقل از فارس، مسي در پاسخ به همه شايعات تاکيد کرد: از اينکه بخواهم در بارسلونا که مثل خانه من است، بمانم؛ خيلي خوشحالم. هواداران بارسا همواره به بنده محبت داشته اند. انتخاب اولم همچنان بارسلونا است چون همچنان اين محبت هواداران را نسبت خودم احساس مي کنم. همان طور که گفتم انتخاب اول من بارسا است، اما اين تصميم نهايي نيست چرا که باشگاه مي تواند در اين زمينه تصميم نهايي را بگيرد.

وي ادامه داد: همچنين بايد از هواداران بارسلونا به دليل فصلي بدي که گذرانديم عذرخواهي کنم. فصل بدي را سپري کرديم، اما به همه هواداران قول مي دهم که فصل بعد اين ناکامي را جبران خواهيم کرد و افتخارات زيادي را کسب خواهيم کرد.

مهاجم آرژانتيني خاطر نشان کرد: فصلي که گذشت مطابق ميل و خواسته  ما نبود و خودم هم نتوانستم بهترين عملکرد را داشته باشم. در بازي آخر لاليگا مقابل اتلتيکو مادريد اين فرصت را داشتيم که جام را فتح کنيم، اما از اين فرصت طلايي استفاده نکرديم و از رسيدن به عنوان قهرماني محروم شديم.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 1 / 3 / 1393




اپل و گوگل آشتی کردند

دو شرکت اپل و گوگل توافق کردند که به دعوای حقوقی خود بر سر ثبت اختراعات پایان دهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری جی.اس.ام آرنا، اپل و گوگل در یک بیانیه مشترک اعلام کردند: توافق کرده اند تمام دعواهای حقوقی خود را کنار بگذارند.

این دو شرکت همچنین توافق کردند که با یکدیگر در برخی حوزه های اصلاح اختراعات همکاری کنند. این توافق شامل یک مجوز متقابل به یکدیگر نیست.

دو شرکت اپل و موتورولا اولین بار در سال 2010 علیه یکدیگر اقامه دعوا کردند و موتورولا شرکت اپل را به خاطر سرقت برخی از اختراعات ثبت شده خود در زمینه 3G و شرکت اپل موتورولا را به خاطر سرقت اختراعات نرم افزاری تحت پیگرد قرار داد.

موتورولا حتی موفق شد ممنوعیت عرضه گوشی های IOS 3G در آلمان را در سال 2011 کسب کند.



:: موضوعات مرتبط: دانش و فناوری، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 1 / 3 / 1393




مردی که در صورتش ضایعه ای مانند بیضه دارد + تصاویر چندش آور

بیضه

مردی که در صورتش ضایعه ای مانند بیضه دارد شاید این مرد را بتوان این مرد را در ردیف  بدریخت ترین مردان هندوستان قرار داد.مرد ۵۰ ساله دچار نوعی عارضه به نام neurofibromatosis رنج می برد.در این بیماری ژنتیکی بدن فرد در امتداد رشته های عصبی رشد عجیبی داشته و موجب بد ترکیب شدن صورت فرد می گردد.این بیماری هر چند رشد دارد ولی دردناک و سرطانی نیست.

مردی که در صورتش ضایعه ای مانند بیضه دارد + تصاویر چندش آور



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 1 / 3 / 1393




عکس الناز شاکردوست در حال قلیان کشیدن!


:: موضوعات مرتبط: برترینها، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 1 / 3 / 1393




ستاره های فوتبال ایران چقدر ثروت دارند؟ +تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی، به عبارت ساده‌تر بدون ورزش بسیاری از چهره‌های ممتاز ورزش ایران شاید حتی یک زندگی متوسط هم نداشتند. ورزشکاران عمر حرفه‌ای کوتاهی دارند و به‌همین دلیل باید هر چه سریع‌تر فکری اساسی به حال خود کنند تا پس از پایان دوران حرفه‌ای و قهرمانی‌شان راه دیگری به غیر از ورزش برای کسب درآمد داشته باشند. بسیاری از ورزشکاران که فکر روزهای پس از بازنشستگی خود را می‌کردند از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی کرده و اکنون زندگی راحتی را برای خود دست و پا کرده‌اند، اما برخی دیگر به مهیا کردن «یک زندگی راحت» قانع نشدند تا اکنون ثروت قابل ملاحظه‌ای داشته باشند. شاید برای بسیاری از ورزش‌دوستان و مردم این موضوع جالب باشد که چهره‌های شاخص و ممتاز ورزش و بخصوص فوتبال ایران چه میزان ثروت دارند و شغل دیگر آنها به غیر از ورزش چیست. در این نوشتار ضمن بررسی میزان ثروت برخی از چهره‌های شاخص ورزش ایران به شغل دوم آنها و راهی که ثروتمندترشان کرده است، نگاهی می‌اندازیم. این مایه‌دارهای ورزش ایران در سال ۹۲ با فعالیت‌های مختلف تجاری به اندوخته‌ها و ثروت مالی خود باز هم اضافه کردند:



:: موضوعات مرتبط: ورزشی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 1 / 3 / 1393




!!!!!!


:: موضوعات مرتبط: دیدنی ها، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در سه شنبه 28 / 2 / 1393




دشمن واقعی بدنِ انسان

کارشناسان سلامت اخیرا در یک مستند پزشکی ضمن معرفی «شکر» به عنوان دشمن واقعی برای بدن انسان، اعمال قوانین محدودکننده در استفاده پنهان از این شیرین‌کننده خطرناک در غذاهای به ظاهر سالم را خواستار شدند.

به گزارش ایسنا، تاکنون مستندهای موفق و تاثیرگذاری با موضوعات سیاسی، حیات‌وحش و پزشکی ساخته شده‌اند و هر یک از آنها شاهد استقبال و تحسین مردم و بینندگان آنها بوده‌اند و توانسته‌اند توجه جهانی را نسبت به مشکلات و مسائل روزمره نظیر گرمای جهانی، سوء رفتار با حیوانات و فعالیت‌های صنایع بزرگ غذایی جلب کنند. این‌بار مستند جدیدی تولید و پخش شده که در آن به یکی از مشکلات جهانی بشری یعنی چاقی مفرط و بیماری‌های مرتبط با آن اشاره می‌کند.

این فیلم که ساخته «لاری دیوید» است ده‌ها سال سوء برداشت و اطلاعات غلط تغذیه‌ای و ترویج عادت‌های غذایی اشتباه را که از سوی کارخانجات صنایع غذایی به مردم ارائه شده‌اند و همچنین موضوعاتی چون کالری خوب،‌ کالری بد، ژن چاقی و سبک زندگی را به چالش کشیده است. وقتی صحبت از چاقی می‌شود شاید چربی دوست ما محسوب نشود اما خطر آن نیز به شدت شکر نیست.

مطالعه‌ای که اخیرا در آمریکا انجام شده نشان می‌دهد 17 درصد



:: موضوعات مرتبط: سلامت عمومی ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




تولد دوقلوهایی عجیب + عکس

تولد دوقلوهایی عجیب + عکسمادر این دوقلو پس از وضع حمل گفت: تصاویر سونوگرافی در هفته نوزدهم بارداری حاکی از آن بود که فرزندانم به نارسایی نادری مبتلا هستند اما به سقط کردن آن دو راضی نشدم. همچنین فرزندانم شش هفته زودتر به دنیا آمدند.

 

جمجمه این دوقلو که دختر هستند شکل طبیعی ندارد و به رغم داشتن مغز و صورت مجزا دیگر اندام‌ها و ارگان‌های بدنشان مشترک است.

 

  به نقل از خبرگزاری فرانسه، وضعیت مساعد جسمانی این دوقلو پزشکان را متعجب ساخته چرا که آن دو خود و بدون کمک دستگاه نفس می‌کشند.



:: موضوعات مرتبط: پزشکی، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




عکس- بازداشت میلیونر ایرانی به جرم داشتن «حرمسرا»

با این حال یکی از خدمتکاران خانه گفته است این زنان هر روز آزادانه از منزل بیرون می‌رفتند و در شهر گردش و خرید می‌کردند و تا جایی که او مطلع است اجباری برای ماندن آن‌ها در خانه آقای شجاعی در کار نبوده است.پلیس اسپانیا بعد از بازجویی‌های اولیه آقای شجاعی را با وثیقه آزاده کرده و زنان ساکن خانه را با فرزندانشان به محلی دیگر منتقل کرده است.

فرزندان شجاعی بین نه ماه تا هفت سال سن دارند. یکی از همسایه‌های این عمارت بزرگ ده اتاق خوابه که به سبک عربی ساخته شده است می‌گوید این زنان همراه با فرزندانشان هر روز با اتوموبیل‌های اعیانی از خانه بیرون می‌آمدند و همیشه لباس‌های گران‌قیمت به تن داشتند.

فرانشر،شجاع شجاعی علاوه بر تابعیت ایران، دارای گذرنامه بریتانیایی نیز است.



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




بلند قد ترین عروس دنیا! + عکس

گروه وبگردی   « تیتریک »؛ بلند قد ترین عروس دنیا به خانه بخت می رودقد بلندترین نوجوان برزیل بزودی به بلندترین عروس دنیا تبدیل خواهد شد.

الیسانی دا کروز سیلوا در سن 18 سالگی با مردی کوتاه قدتر از خودش نامزد کرده و با این که حدود 40 سانتی متر از او بزرگتر است، هیچ مشکلی برای راه رفتن در کنار او احساس نمی کند!... این دو جوان می گویند که در نگاه اول عاشق همدیگر شده اند و اکنون با نامزدی اولین قدم را به سوی زندگی همیشگی با هم برداشته اند.



:: موضوعات مرتبط: برترینها، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




عکس/ رضا عطاران در استراحت مطلق

عکس/ رضا عطاران در استراحت مطلق



:: موضوعات مرتبط: برترینها، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




لوکس‌ترین خودرویBMW +عکس

به گزارش گروه ترجمه سرویس علم و فناوری ایمنا بی‌ام‌دبلیو از لوکس‌ترین سدان خود و گل سرسبد خودروهایش که یک خودروی مفهومی لوکس است در نمایشگاه خودروی ۲۰۱۴ پکن رونمایی کرد. مدل کانسپت جدید بی.ام.دبلیو که Vision Future Luxury نام دارد، همان طور که از نامش پیداست یک کلاس لوکس در آینده را نمایان می‌سازد. 
ازجمله ویژگی‌های این خودرو:
جنس بدنه این خودرو از فیبر کربن و آلومنیویم تشکیل شده است. چراغ‌های لیزری هم از دیگر مشخصه های آن است. کابین داخلی از جنس فیبر کربن و آلومنیوم و چرم نفیس است. 



:: موضوعات مرتبط: دیدنی ها، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




دریاچه ارومیه به تاریخ پیوست+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، روزگاری از دریاچه ارومیه به عنوان نگین فیروزه ای آذربایجان یاد می شد اما اکنون بسیاری از مردم دریاچه را غول نمکی چندین میلیارد تنی تصور می کنند که با اندکی غفلت از جا برخواسته و بر سر میلیونها ایرانی همجوار خود آوار می شود.

اکنون دریاچه ارومیه یک منبع بی پایان برای ایجاد طوفان‌های نمکی و ریزگردهای شوری است که اندک اندک بر سینه انسانهایی خواهد نشست و فشار خونشان را بالا خواهد برد که روزگاری برای تنظیم فشار خونشان تن به پهنه آبی یا لجن زارهای آن می سپردند.



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




عکس جنجالی بوسیدن دانیال داوری توسط دختران جوان

دانیال داوری

بوسیدن دانیال داوری توسط دختران جوان

danial davari _ www.roozpatogh.ir



:: موضوعات مرتبط: عمومی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




خانم گیتاریستی که مسعود کیمیایی را در برنامه زنده بوسیدعکس

i0ld_amir_kholoosi-13-777 o35y_amir_kholoosi-13-87

 


:: موضوعات مرتبط: دیدنی ها، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




این هم روش دیگه عکس گرفتن...


:: موضوعات مرتبط: دیدنی ها، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




یک رکورد احمدی‌نژادی دیگر هم برملا شد

اعتدال،  در دولت محمود احمدی نژاد در بسیاری از زمینه ها رکورددارند، از افزایش درآمدهای نفتی گرفته تا افزایش نرخ معوقات بانکی. رکوردهایی که کوچک نیستند و در تاریخ ایران بی سابقه‌اند.


براساس گزارش‌های رسمی در هشت سال حاکمیت محمود احمدی‌نژاد معوقات بانکی از 7هزار میلیارد تومان به بیش از 80 هزار میلیارد تومان رسید. این رکورد در درون خود رکورد جالب توجهی دیگری دارد که آن هم بی سابقه است. نرخ معوقات بانکی از آغاز به کار دولت نهم یعنی در سال 84 با شیبی مشخص افزایش یافت و سالانه تا سقف 12 هزار میلیارد تومان به مطالبات افزوده شد. اما این شیب در طول سه ماه با افزایش شدیدی روبه رو شد.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




ببین یه عینک چقد می تونه تاثیر داشته باشه ...


:: موضوعات مرتبط: دیدنی ها، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




اين هم يه روش ديگه مثلا گرفتن عكس


:: موضوعات مرتبط: دیدنی ها، ،

نوشته شده توسط tiktak0011 در پنج شنبه 25 / 2 / 1393




6 نکته برای داشتن شکمی تخت و صاف
6 نکته برای داشتن شکمی تخت و صاف
با وجود این، نکاتی هم وجود دارد که برای رسیدن به شکمی صاف و تکه تکه، به شما کمک خواهد کرد.

 

همه‌ی ما آرزو داریم تا شکمی صاف مانند شکم مدل‌ها و سلبریتی‌ها داشته باشیم. اما برای اکثر ما، داشتن چنین شکمی تنها گفتنش ساده است!
به من اعتماد کنید، اگر یک ست هزار تایی هم درازنشست بزنید، لزوما به شما کمکی در جهت خلاص شدن از شر چربی شکمتان نخواهد شد! این تمرینات کاردیو است که واقعا باعث خواهد شد چربی‌هایتان بسوزد.


:: موضوعات مرتبط: تناسب اندام ، ،
.:: ادامه ی مطلب ::.

نوشته شده توسط tiktak0011 در دو شنبه 20 / 2 / 1393




صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by sooshians This Template By Theme-Designer.Com